نحوه استفاده از Fractl از بازاریابی محتوا برای افزایش ترافیک بازگشتی قسمت سوم
نوشته شده توسط : علی پور

4. دروازه ی میزان دارایی ها یک پاداش و مالیات بر ارزش افزوده برای عده ای که طراحی سایت در مشهد به شما داده ها می‌دهند آماده می نمایند.
هنگامی که ما اولی کمپین بازاریابی خویش را راه‌اندازی می‌کنیم، یک استراتژی قانونی برای پایین حیث داشتن اشتغال و تغییرات روی مخروط فروش خویش نداریم. در حالی که گرایش داریم اسم Fractl را در کل write-upهای خویش تیتر کنیم، علت ای برای عده ای که حقیقتاً از سایت ما بازدید می نمایند، در حیث نگرفته ایم.
ملاحظه کنید چه چیزی را در اینجا دیدم؟
ساخت کردن یک White paper، eBook، لیست یا این که هر دروازه ی بودجه که موجب خواهد شد بها پژوهش ها شما ارتقاء پیدا نماید یک علت برای یوزرها مهیا می نماید که به وبسایت شما بازگردند و مجدد با مارک شما تعامل داشته باشند. با بدست آوردن میزان دارایی دسته خویش را قوی می سازید تا داده ها تماس را تصویب و ضبط نمایند و برای براین اساس مخروط فروشتان را بیشتر رویش دهید.
در‌صورتی‌که شما پژوهش ایفا می دهید، عالی میباشد دست کم نیمی از یافته های خویش را صرف پر رنگ کردن دروازه ی میزان دارایی های خویش فرمایید. در پستهای مهمان خویش به طور مصرح تیتر نمائید که اینجا داده ها بیشتری برای یوزرها وجود داراست درصورتی که آن ها اینجا کلیک نمایند. مثلا، در تحت میبینید که چه‌گونه در پستهای محتوایی مبادرت به فراخوانی کردن یوزرها میکنیم تا آن‌ها برخورد از خودشان آرم دهند، که همین عمل منجر استحکام بخشیدن به میزان دارایی های بازرسی ما با 2.6 میلیارد مطالب به اشتراک گذاری گردیده شد.

 

در حالی که می بایست در پیشگفتار ی متن این فراخوانی کردن صورت پذیرد تا برخورد داشته باشد، همینطور شما باید تمامی ی میزان دارایی های گرافیکی خویش را که پتانسیل این را دارا‌هستند که به صورت بالقوه فارغ از ادعای مطلوب، سندیکایی کرد را دربرگیرنده گردد.
نکاتی که باید مراقب آن ها باشید: با قرار دادن محتوای خویش در یک دروازه، شما از مخاطبان خویش می‌خواهید که به داده ها فردی شما اتکا نمایند. در‌حالتی که اتکا یک مخاطب را خدچه دار نمایید، پیامدها خیلی بد و رنج برای مارک شما خواهد داشت.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: